Olime lpetanud heksanda klassi kui meile tuli uus klassijuhataja. Ta oli hsti nooruke, ilmselt just sja Peda lpetanud. Tundus, et meie klassi poistel li ta vere kvasti keema. Oli ka phjust, miniseelik ja ilusad jalad. Ja ega tal ka muidu viga polnud, tema vlimus tegi meie tdrukuid titsa kadedaks.

ppeaasta aga kulges omasoodu ja harilikult oli meie klassijuhatajal siiski seljas tiesti tavaline kostm. Ja nii kuni suve hakuni...

Ilmad olid linud vga ilusaks, sooja ka sel paarkmmend kraadi. Totas tulla kuum suvi. Ja nii otsustasimegi, et enne kooli algust korraldame augusti lpus pikema telkimisega matka. Klassijuhataja arvas, et pnevam oleks kui asjal oleks mingi mngulisus juures. Niteks et lhikesed seelikud ja pksid nagu esimese klassi juntsudel.

Kuna oli soe, ei olnud keegi selle vastu. hiselt otsustati ka matka pikkuseks ndal ja et piisab heteistkmnest telgist. Ometigi oli meil 12 poissi ja 10 tdrukut. Ja saabuski kauaoodatud matka algus.

Sitsime bussiga Nelijrvile ja matk lks lahti. htuks judsime lbida pea 15 km. Tegime lkke, pstitasime telgid, htustasime, jime maarohtudest teed ja mngisime lkke res mnge. Miskiprast lksid need aina siivutumaks, kuid pnevus oli juba sees ja kik tegid innukalt kaasa.

Ja siis korraldas klassijuhataja magamaminekumngu. Kigepealt nummerdas ta telgid ra ja pani loosikasti kmme sedelit telkide numbritega. Siis loosis tdrukute mngu jrjekorra. Ja alustas improviseeritud toolimngu. Tdrukud ja ta ise olid nn toolid, muusika mngis ja poisid kisid ringi. Kui muusika katkes, pidid kik toolidele istuma. Kes ilma toolita ji, pidi vtma loosikastist sedeli ja minema nummerdatud telki.

Ja tdruk, kes psti tusis, pidi temaga kaasa minema. Iga ringiga lahkus niimoodi ks poiss ja ks tdruk. Kik vaatasid telkide ustelt ja itsitasid kaasa. Kuni jid vaid tema ja kaks poissi.

Ja... Klassijuhataja haaras veembri, kallas lkkele ja hdis "Nd magama!". Ja ka kadusidki nad kolmekesi oma telki. Klassijuhataja pistis veel pea telgi avast vlja ja hatas veel "Kui klm on, siis minge teineteisele lhemale!". Olin oma telgis koos "oma" poisiga, vaatasime ksteisele natuke nutult otsa ja hakkasime siis magama sttima.

Natukese aja prast kostis klassijuhataja telgist aga selgelt juba mitte magamise vaid muid hli. Olime piisavalt vanad, aru saamaks, et seal kib pesuehtsaim seks. Ka paaris krvaltelgis hakkas seesama pihta. Poiss vaatas mulle hbelikult otsa ja pakkus, et teeks sedasama. Kas oli see tee mju vi miski muu, kuid olin alt lausa voolamas ja tundsin, et tahan kangesti ka.

Ja seda hoolimata oma stusest! Kallistasime ja suudlesime teineteist ning jrgimaks klassijuhataja nuannet, pugesimegi samasse magamiskotti. Ja oligi stus linud, ei olnud valu ega midagi. Hommikul rkasin suures valges poisi suudluste peale. Nhes, et olen rganud, soovis ta minu aluspkse.

Milleks? Vaata vlja... Piilusin unusegaselt ja ngin, et paaril telgil oli juba mingi toigas ukse ees psti ldud, mille klge olid ratuntavalt naiste aluspksid seotud. Mis mul muud le ji, andsingi. Juba hakati unelejaid les ajama ja kik riputasid oma aluspksid oma telgi ette les. Sime hommikueinet, klassijuhataja jutustas mingi meela jutu ja lpuosas...

"Kuna me oleme nd oma alukatest lahti saanud, siis olgem vabad ja laskeme ka tuulel meid alt vabalt paitada! Tdrukud, tantsime kankaani!" Ja juba olimegi rivis ja korraldasime poistele etenduse. Testi, mitte kellegil polnud aluspkse jalas. Edasi matkates oli kll all kummaline tunne, kuid see kadus varsti ra ja ji selline mnus vabadus.

Edasi matkamiseks jagas klassijuhataja meid paarideks. Ja tundub, et titsa sihilikult ei pannud ta kokku iseid paare. Nii sattuski minu kaaslaseks ks neist poissidest, kes klassijuhatajaga hes telgis oli binud. Matkatee oli kllaltki pikk ja ksikuid like sellest pidi kaardi jrgi orienteerudes lbima. Meie paarid eraldusid kllalt kiirelt teineteisest ja hakkasime poisiga istest muljetest rkima.

Rkisin kui mnus mul oli olnud ja tundsin kuidas mul juba alt mrjaks lks. Tundsin siis huvi, kuidas nad kahekesi klassijuhatajaga hakkama olid saanud. Ja mu reisikaaslane hakkas sellest pikalt pajatama: "Meie klassijuhataja on vahva vitt", just nii ta tleski. "Kui olime telki pugenud, tegi ta meile kohe mngureeglid selgeks. Nii naiste ja meeste peamine roll on sugu teha. Nii tleski ta, et me omavahel olles teda vituks kutsuks ja meid kutsus ta munnideks. Mina olin pikk munn ja minu kaaslane oli jme munn.

Ka meil tekkis kahtlusi, et kuidas ja mida." Ksisin nobedalt vahele, et kuidas siis ikkagi ja ta jtkas:... "Igal naisel kolm loomulikku avaust, millega mehele mnu teha. Kige thtsam on muidugi vitt, kuid on ju veel ka suu ja pepuauk. Ja kui neist vheks jb, siis on ked alati aitamas. Alguses vttis ta meil mlemal suhu ja imes kvaks. Seejrel juhtis ta mind tahapoole, kuid ei lasknud kohe pepuauku torgata. Nagu ta seletas, peab kigepealt munnii libedaks tegema ja seda saab ikka lihtsaimini vitus teha. Nii tegingi kigepealt paar lket tema limrjas vitukeses. See lausa ujus. Ja alles seejrel aitas ta mul oma pepuauku siseneda. Oi, oli see alles tihke. Tasakesi nksutades aga lks ilusti sisse.

Seejrel juhtis ta teise munni oma vittu, ise kommenteerides, et nii jmedat ei saa ju paugupealt pepuavasse lubada. Ja nd oli ta meie vahel nagu juustutkk kahe leiva vahel. Ta seletas, et seda poosi kutsutakse sandwitch poosiks, kuna naine on kahe mehe vahel nagu sandwitch-is juustutkk kahe leiva vahel. Tasakesi alustades ja siis he kiiremini liigutama hakkates hakkasid meis kigis kiimahood le kima.

Pumpasime kord hes rtmis ja siis liigutas ta jlle oma keha meie munnide vahel. Tundsime kuidas tal hakkasid lihaste kokkutmbed ja me ei saanud enam pidama. Nagu paisu tagant vallapsend veed tormasid meie seemned tema sisemusse. Saime heaegselt tugeva orgasmi. Ta vttis meie ltvunud ihuliikmed jlle ksile ja imes need ilusti puhtaks. Selle kigus kadus aga muidugi kogu ltvus ja meie munnid olid oma ties jikuses ja pikkuses jlle oma nudmas. Seekord oli minu kaaslane see, kes alguses tema vitukeses oma munnikese ra libes tas ja seejrel talle urruauku pressis. Ja mina oli eestpoolt siseneja rollis. Seekord aga ei olnud me krvuti vaid ta keeras end mulle peale. Ja jllegi kord vaheldumisi, kord samas rtmis judsime me koos suureprase orgasmini." Kui ta niimoodi jutustas, tundsin ma, kuidas mu mahlad voolama hakkasid.

Ma ei suutnud enam end tagasi hoida ja palusin tal mind natuke ka praktikas petada. Poiss ei lasknud kaua paluda. Ta suudles mind, me tegime keelekat ja siis surus ta mind allapoole. Tabasin kohe ra, pstsin ta munni valla ja puudutasin seda huultega. Natuke imelik tunne oli, kuid kihu oli tugevam. "Ime kui jtist", soovitas poiss ja seda ma tegingi. Alguses natuke lakkusin ja siis vtsin niipalju suhu kui suutsin. Oi, oli tal alles pikk munn, ainult pool mahtuski mu suukesse. Kuid ega see polnudki eesmrk. Nd, kus esimene niisutus oli tehtud, tusin psti ja lasin tal mind edasi juhtida. Ta kallistas mind selja tagant, suudles kaelale ja siis surus oma munni minu vittu. Minu vituke oli nii ootel ja mrg, et see kis nagu mrkamatult.

Ta tegi paar tuget ettevalmistavalt ja siis tmbas mu kannikaid kahele poole laiali. "Lase end ldvaks", sosistas ta mu krva. Ja seda ma pdsingi teha. Tundsin kuidas tema munn minu tagumiku auku uuristas ja jrsku oligi see sees.

Seal oli see tunduvalt valulikum kui esimene kord vittu tungides. Poiss nagu tunnetades seda, hakkas mu kliitorit lisaks hruma. Ja mnu summutas valu. Tundsin ennast omapraselt ja mnusalt ja hakkasin tagumikku vastu teda hritama. Ja tema tegi vastutukeid. Kui kki...

"Mis siin siis snnib?" Klassijuhataja oma kahe poisiga oli otse meie klje alla hiilinud. Olime natuke ehmunud, kuid kirg ei lasknud ka meid lahti. Ja ega seda klassijuhataja polekski oodanud. Ta kummardas ja limpsas mu vittu. Oeh, ma oleks peaaegu juba sellest orgasmi saanud. Kuid ei, tal oli midagi veel minu jaoks varuks. Ta tmbas ht oma kaaslast lhemale ja pstis tema ihuliikme valla.

Tundsin, kuidas mu tagumikus munn paisus nagu tahaks lhkeda. Saades aru klassijuhataja plaanidest, ajasin jalad veel laiali. Ja seal see tuligi, teine poiss surus oma jmeda ihuliikme minu voolavasse vittu. Tundsin, kuidas mu jalgevahet laiali suruti nagu tahetaks mind lhki kiskuda ja oiatasin mnust.

Poiste munnid olid nii suured, peaaegu puutusid mul sisemuses omavahel kokku. Sain aru, miks mu klassijuhataja kohe kaks poissi telki vttis. See oli niiiii mnus.

Kuid... midagi oli tal veel varuks. Ta kskis eesmisel poisil istuda. Lbi raskuste lks see meil nii korda, et kordagi ksteisest lahti ei lasknud. Ja siis tuli kolmas poiss mngu. Ta oli juba ootel. Klassijuhataja imes tema munni korra ja siis juhtis selle minu suhu. Hakkasin seda kirglikult imema, samal ajal tagumikuga tukeid tehes. Mlemad poisid hoidsid kvasti mu puusadest kinni ja pumpasid ka, mis vhegi judsid. Mina aga hoidsin mu ees oleva poisi puusadest. Ja siis see tuligi. Kigepealt laskis mu kaaslane oma laadungi mu tagumikku valla. Olin nii erutatud, et sain kohe orgasmi. Ajasin pea kuklasse, suu ammuli ja oiatasin. Seda tundes surus kolmas poiss oma munni mulle otse kurku.

Uskumatu, kik mahtus suhu, suutsin vaid imestusega melda. Ja siis tuli ka temal laadung otse mu khtu. Hetk hiljem oli ta juba oma munni mult suust vlja tmmanud. Ka mu kaaslane tmbas oma liikme mu ihust vlja. Kuid vitt oli veel titmata ja ma pumpasin usinalt kolmanda poisi peal edasi. Klassijuhataja juhtis poisid tagasi mu suu juurde ja koos lakkusime nende munnid puhtaks. Ja siis tuli mul heaegselt kolmanda poisiga orgasm.

Tundisin kuidas soojad joad mu ska tungisid ja seda titsid. See oli lausa valus ja raputas mind titsa lbi. heskoos klassijuhatajaga lakkusime ka tema munni puhtaks. Ja poisid lakkusid minu vitukese ja pepuaugukese puhtaks. Oleks veel tahtnud, kuid pidi juba kiiresti laagriplatsile judma ja enam ei judnud.

Ent teadsin, et meil on ju veel kogu aega teineteist nautida. Hakates minema, tegi klassijuhataja veel mrkuse, et mul on seelik valesti kinnitatud. Imestasin, kuid vaadates teda, tabasin ra. Seeliku vkohale oli ta leidnud palju paslikuma asukoha tisside all. Natuke pusimist ja siis oli ka minu seeliku vkoht hakanud tisse toetama. Hdavaevu suutis seeliku alumine serv jalgevahe ra varjata. Ent ega rohkem polnudki vaja. Klassijuhataja lisas veel mrkuse, mis mis mulle alles kolme kuu prast kohale judis: "Kll sa varsti aru saad, et telisele naisele ongi see ainuvimalik vkoht".

Kui judsime laagriplatsile, imestasid teised tdrukud algul meie seelikukinnituse le, kuid sttisid kiiresti ka oma seelikud lespoole. Ja hakkaski juba hmarduma. Sime natuke, jime sama erutavat teed, mis eelmisel htul ja... ka tna htul ootas meid ees huvitav mng - naisevahetus.

Klassijuhataja hakkas meile seda mngu selgitama. "Kigepealt ettevalmistus", ja ta ti oma kotist lagedale hulga kreemituube. Seejrel kutsus ta minu ja minu matkakaaslase ette, et me kigile ettevalmistust nitaks. Ka teised laskis ta jaguneda paarideks. Ettevalmistuse alustuseks kskis ta mul natuke kumargile laskuda ja kannikad laiali tmmata. Ja siis pigistas ta pool tuubi minu pepuauku thjaks.

See oli selline limalt libe kreem. Seejrel andis ta tuubi minu kaaslase ktte ja kskis pepuaugu ja vitukese hsti sisse kreemitada. Seda mu kaaslane tegigi. Ka teised poisid kreemitasid oma tdrukud sisse. Ja siis oli jrg meie kes, me pidime oma poiste munnid sisse kreemitama. Ja olimegi mnguks valmis. Poisid pidid oma naisi vahetama ja seda oma munnide abil. Jllegi valis klassijuhataja esimeseks mind koos minu partneriga. Poiss suskas oma munni minu vittu ja juba juhiti minu tagumikku teine peenis. Siis tmbas esimene oma munni minu vitust vlja ja selle koha vttis sisse jrgmine poiss. Ja esimene poiss vttis ette uue tdruku pepuaugu. Minu pepuke aga judis juba neljanda poisi otsa. Ja nii lisandus mngu poisse ja tdrukuid, kuni moodustasime ringi. Tkk aega vahetati naisi, st meid poiste munnide otsas, kuni lpuks hakkasid orgasmid tulema.

Matka lpus olin nii ppinud armastama kiki oma klassi poisse. Ja loomulikult ei kandnud ma enam pkse, ei alus- ega ka pealmisi mitte ;-)