Olime lõpetanud üheksanda klassi kui meile tuli uus klassijuhataja. Ta oli hästi nooruke, ilmselt just äsja Peda lõpetanud. Tundus, et meie klassi poistel lõi ta vere kõvasti keema. Oli ka põhjust, miniseelik ja ilusad jalad. Ja ega tal ka muidu viga polnud, tema välimus tegi meie tüdrukuid täitsa kadedaks.

Õppeaasta aga kulges omasoodu ja harilikult oli meie klassijuhatajal siiski seljas täiesti tavaline kostüüm. Ja nii kuni suve hakuni...

Ilmad olid läinud väga ilusaks, sooja ka öösel paarkümmend kraadi. Tõotas tulla kuum suvi. Ja nii otsustasimegi, et enne kooli algust korraldame augusti lõpus pikema telkimisega matka. Klassijuhataja arvas, et põnevam oleks kui asjal oleks mingi mängulisus juures. Näiteks et lühikesed seelikud ja püksid nagu esimese klassi juntsudel.

Kuna oli soe, ei olnud keegi selle vastu. Ühiselt otsustati ka matka pikkuseks nädal ja et piisab üheteistkümnest telgist. Ometigi oli meil 12 poissi ja 10 tüdrukut. Ja saabuski kauaoodatud matka algus.

Sõitsime bussiga Nelijärvile ja matk läks lahti. Õhtuks jõudsime läbida pea 15 km. Tegime lõkke, püstitasime telgid, õhtustasime, jõime maarohtudest teed ja mängisime lõkke ääres mänge. Miskipärast läksid need aina siivutumaks, kuid põnevus oli juba sees ja kõik tegid innukalt kaasa.

Ja siis korraldas klassijuhataja magamaminekumängu. Kõigepealt nummerdas ta telgid ära ja pani loosikasti kümme sedelit telkide numbritega. Siis loosis tüdrukute mängu järjekorra. Ja alustas improviseeritud toolimängu. Tüdrukud ja ta ise olid nn toolid, muusika mängis ja poisid käisid ringi. Kui muusika katkes, pidid kõik toolidele istuma. Kes ilma toolita jäi, pidi võtma loosikastist sedeli ja minema nummerdatud telki.

Ja tüdruk, kes püsti tõusis, pidi temaga kaasa minema. Iga ringiga lahkus niimoodi üks poiss ja üks tüdruk. Kõik vaatasid telkide ustelt ja itsitasid kaasa. Kuni jäid vaid tema ja kaks poissi.

Ja... Klassijuhataja haaras veeämbri, kallas lõkkele ja hüüdis "Nüüd magama!". Ja ka kadusidki nad kolmekesi oma telki. Klassijuhataja pistis veel pea telgi avast välja ja hüüatas veel "Kui külm on, siis minge teineteisele lähemale!". Olin oma telgis koos "oma" poisiga, vaatasime üksteisele natuke nõutult otsa ja hakkasime siis magama sättima.

Natukese aja pärast kostis klassijuhataja telgist aga selgelt juba mitte magamise vaid muid hääli. Olime piisavalt vanad, aru saamaks, et seal käib pesuehtsaim seks. Ka paaris kõrvaltelgis hakkas seesama pihta. Poiss vaatas mulle häbelikult otsa ja pakkus, et teeks sedasama. Kas oli see tee mõju või miski muu, kuid olin alt lausa voolamas ja tundsin, et tahan kangesti ka.

Ja seda hoolimata oma süütusest! Kallistasime ja suudlesime teineteist ning järgimaks klassijuhataja nõuannet, pugesimegi samasse magamiskotti. Ja oligi süütus läinud, ei olnud valu ega midagi. Hommikul ärkasin suures valges poisi suudluste peale. Nähes, et olen ärganud, soovis ta minu aluspükse.

Milleks? Vaata välja... Piilusin unusegaselt ja nägin, et paaril telgil oli juba mingi toigas ukse ees püsti löödud, mille külge olid äratuntavalt naiste aluspüksid seotud. Mis mul muud üle jäi, andsingi. Juba hakati unelejaid üles ajama ja kõik riputasid oma aluspüksid oma telgi ette üles. Sõime hommikueinet, klassijuhataja jutustas mingi meela jutu ja lõpuosas...

"Kuna me oleme nüüd oma alukatest lahti saanud, siis olgem vabad ja laskeme ka tuulel meid alt vabalt paitada! Tüdrukud, tantsime kankaani!" Ja juba olimegi rivis ja korraldasime poistele etenduse. Tõesti, mitte kellegil polnud aluspükse jalas. Edasi matkates oli küll all kummaline tunne, kuid see kadus varsti ära ja jäi selline mõnus vabadus.

Edasi matkamiseks jagas klassijuhataja meid paarideks. Ja tundub, et täitsa sihilikult ei pannud ta kokku öiseid paare. Nii sattuski minu kaaslaseks üks neist poissidest, kes klassijuhatajaga ühes telgis oli ööbinud. Matkatee oli küllaltki pikk ja üksikuid lõike sellest pidi kaardi järgi orienteerudes läbima. Meie paarid eraldusid küllalt kiirelt teineteisest ja hakkasime poisiga öistest muljetest rääkima.

Rääkisin kui mõnus mul oli olnud ja tundsin kuidas mul juba alt märjaks läks. Tundsin siis huvi, kuidas nad kahekesi klassijuhatajaga hakkama olid saanud. Ja mu reisikaaslane hakkas sellest pikalt pajatama: "Meie klassijuhataja on vahva vitt", just nii ta ütleski. "Kui olime telki pugenud, tegi ta meile kohe mängureeglid selgeks. Nii naiste ja meeste peamine roll on sugu teha. Nii ütleski ta, et me omavahel olles teda vituks kutsuks ja meid kutsus ta munnideks. Mina olin pikk munn ja minu kaaslane oli jäme munn.

Ka meil tekkis kahtlusi, et kuidas ja mida." Küsisin nobedalt vahele, et kuidas siis ikkagi ja ta jätkas:... "Igal naisel kolm loomulikku avaust, millega mehele mõnu teha. Kõige tähtsam on muidugi vitt, kuid on ju veel ka suu ja pepuauk. Ja kui neist väheks jääb, siis on käed alati aitamas. Alguses võttis ta meil mõlemal suhu ja imes kõvaks. Seejärel juhtis ta mind tahapoole, kuid ei lasknud kohe pepuauku torgata. Nagu ta seletas, peab kõigepealt munnii libedaks tegema ja seda saab ikka lihtsaimini vitus teha. Nii tegingi kõigepealt paar lüket tema ülimärjas vitukeses. See lausa ujus. Ja alles seejärel aitas ta mul oma pepuauku siseneda. Oi, oli see alles tihke. Tasakesi nõksutades aga läks ilusti sisse.

Seejärel juhtis ta teise munni oma vittu, ise kommenteerides, et nii jämedat ei saa ju paugupealt pepuavasse lubada. Ja nüüd oli ta meie vahel nagu juustutükk kahe leiva vahel. Ta seletas, et seda poosi kutsutakse sandwitch poosiks, kuna naine on kahe mehe vahel nagu sandwitch-is juustutükk kahe leiva vahel. Tasakesi alustades ja siis ühe kiiremini liigutama hakkates hakkasid meis kõigis kiimahood üle käima.

Pumpasime kord ühes rütmis ja siis liigutas ta jälle oma keha meie munnide vahel. Tundsime kuidas tal hakkasid lihaste kokkutõmbed ja me ei saanud enam pidama. Nagu paisu tagant vallapääsend veed tormasid meie seemned tema sisemusse. Saime üheaegselt tugeva orgasmi. Ta võttis meie lõtvunud ihuliikmed jälle käsile ja imes need ilusti puhtaks. Selle käigus kadus aga muidugi kogu lõtvus ja meie munnid olid oma täies jäikuses ja pikkuses jälle oma nõudmas. Seekord oli minu kaaslane see, kes alguses tema vitukeses oma munnikese ära libes tas ja seejärel talle urruauku pressis. Ja mina oli eestpoolt siseneja rollis. Seekord aga ei olnud me kõrvuti vaid ta keeras end mulle peale. Ja jällegi kord vaheldumisi, kord samas rütmis jõudsime me koos suurepärase orgasmini." Kui ta niimoodi jutustas, tundsin ma, kuidas mu mahlad voolama hakkasid.

Ma ei suutnud enam end tagasi hoida ja palusin tal mind natuke ka praktikas õpetada. Poiss ei lasknud kaua paluda. Ta suudles mind, me tegime keelekat ja siis surus ta mind allapoole. Tabasin kohe ära, päästsin ta munni valla ja puudutasin seda huultega. Natuke imelik tunne oli, kuid kihu oli tugevam. "Ime kui jäätist", soovitas poiss ja seda ma tegingi. Alguses natuke lakkusin ja siis võtsin niipalju suhu kui suutsin. Oi, oli tal alles pikk munn, ainult pool mahtuski mu suukesse. Kuid ega see polnudki eesmärk. Nüüd, kus esimene niisutus oli tehtud, tõusin püsti ja lasin tal mind edasi juhtida. Ta kallistas mind selja tagant, suudles kaelale ja siis surus oma munni minu vittu. Minu vituke oli nii ootel ja märg, et see käis nagu märkamatult.

Ta tegi paar tõuget ettevalmistavalt ja siis tõmbas mu kannikaid kahele poole laiali. "Lase end lõdvaks", sosistas ta mu kõrva. Ja seda ma püüdsingi teha. Tundsin kuidas tema munn minu tagumiku auku uuristas ja järsku oligi see sees.

Seal oli see tunduvalt valulikum kui esimene kord vittu tungides. Poiss nagu tunnetades seda, hakkas mu kliitorit lisaks hõõruma. Ja mõnu summutas valu. Tundsin ennast omapäraselt ja mõnusalt ja hakkasin tagumikku vastu teda hööritama. Ja tema tegi vastutõukeid. Kui äkki...

"Mis siin siis sünnib?" Klassijuhataja oma kahe poisiga oli otse meie külje alla hiilinud. Olime natuke ehmunud, kuid kirg ei lasknud ka meid lahti. Ja ega seda klassijuhataja polekski oodanud. Ta kummardas ja limpsas mu vittu. Oeh, ma oleks peaaegu juba sellest orgasmi saanud. Kuid ei, tal oli midagi veel minu jaoks varuks. Ta tõmbas üht oma kaaslast lähemale ja päästis tema ihuliikme valla.

Tundsin, kuidas mu tagumikus munn paisus nagu tahaks lõhkeda. Saades aru klassijuhataja plaanidest, ajasin jalad veel laiali. Ja seal see tuligi, teine poiss surus oma jämeda ihuliikme minu voolavasse vittu. Tundsin, kuidas mu jalgevahet laiali suruti nagu tahetaks mind lõhki kiskuda ja oiatasin mõnust.

Poiste munnid olid nii suured, peaaegu puutusid mul sisemuses omavahel kokku. Sain aru, miks mu klassijuhataja kohe kaks poissi telki võttis. See oli niiiii mõnus.

Kuid... midagi oli tal veel varuks. Ta käskis eesmisel poisil istuda. Läbi raskuste läks see meil nii korda, et kordagi üksteisest lahti ei lasknud. Ja siis tuli kolmas poiss mängu. Ta oli juba ootel. Klassijuhataja imes tema munni korra ja siis juhtis selle minu suhu. Hakkasin seda kirglikult imema, samal ajal tagumikuga tõukeid tehes. Mõlemad poisid hoidsid kõvasti mu puusadest kinni ja pumpasid ka, mis vähegi jõudsid. Mina aga hoidsin mu ees oleva poisi puusadest. Ja siis see tuligi. Kõigepealt laskis mu kaaslane oma laadungi mu tagumikku valla. Olin nii erutatud, et sain kohe orgasmi. Ajasin pea kuklasse, suu ammuli ja oiatasin. Seda tundes surus kolmas poiss oma munni mulle otse kurku.

Uskumatu, kõik mahtus suhu, suutsin vaid imestusega mõelda. Ja siis tuli ka temal laadung otse mu kõhtu. Hetk hiljem oli ta juba oma munni mult suust välja tõmmanud. Ka mu kaaslane tõmbas oma liikme mu ihust välja. Kuid vitt oli veel täitmata ja ma pumpasin usinalt kolmanda poisi peal edasi. Klassijuhataja juhtis poisid tagasi mu suu juurde ja koos lakkusime nende munnid puhtaks. Ja siis tuli mul üheaegselt kolmanda poisiga orgasm.

Tundisin kuidas soojad joad mu üska tungisid ja seda täitsid. See oli lausa valus ja raputas mind täitsa läbi. Üheskoos klassijuhatajaga lakkusime ka tema munni puhtaks. Ja poisid lakkusid minu vitukese ja pepuaugukese puhtaks. Oleks veel tahtnud, kuid pidi juba kiiresti laagriplatsile jõudma ja enam ei jõudnud.

Ent teadsin, et meil on ju veel kogu öö aega teineteist nautida. Hakates minema, tegi klassijuhataja veel märkuse, et mul on seelik valesti kinnitatud. Imestasin, kuid vaadates teda, tabasin ära. Seeliku vöökohale oli ta leidnud palju paslikuma asukoha tisside all. Natuke pusimist ja siis oli ka minu seeliku vöökoht hakanud tisse toetama. Hädavaevu suutis seeliku alumine serv jalgevahe ära varjata. Ent ega rohkem polnudki vaja. Klassijuhataja lisas veel märkuse, mis mis mulle alles kolme kuu pärast kohale jõudis: "Küll sa varsti aru saad, et tõelisele naisele ongi see ainuvõimalik vöökoht".

Kui jõudsime laagriplatsile, imestasid teised tüdrukud algul meie seelikukinnituse üle, kuid sättisid kiiresti ka oma seelikud ülespoole. Ja hakkaski juba hämarduma. Sõime natuke, jõime sama erutavat teed, mis eelmisel õhtul ja... ka täna õhtul ootas meid ees huvitav mäng - naisevahetus.

Klassijuhataja hakkas meile seda mängu selgitama. "Kõigepealt ettevalmistus", ja ta tõi oma kotist lagedale hulga kreemituube. Seejärel kutsus ta minu ja minu matkakaaslase ette, et me kõigile ettevalmistust näitaks. Ka teised laskis ta jaguneda paarideks. Ettevalmistuse alustuseks käskis ta mul natuke kumargile laskuda ja kannikad laiali tõmmata. Ja siis pigistas ta pool tuubi minu pepuauku tühjaks.

See oli selline ülimalt libe kreem. Seejärel andis ta tuubi minu kaaslase kätte ja käskis pepuaugu ja vitukese hästi sisse kreemitada. Seda mu kaaslane tegigi. Ka teised poisid kreemitasid oma tüdrukud sisse. Ja siis oli järg meie käes, me pidime oma poiste munnid sisse kreemitama. Ja olimegi mänguks valmis. Poisid pidid oma naisi vahetama ja seda oma munnide abil. Jällegi valis klassijuhataja esimeseks mind koos minu partneriga. Poiss suskas oma munni minu vittu ja juba juhiti minu tagumikku teine peenis. Siis tõmbas esimene oma munni minu vitust välja ja selle koha võttis sisse järgmine poiss. Ja esimene poiss võttis ette uue tüdruku pepuaugu. Minu pepuke aga jõudis juba neljanda poisi otsa. Ja nii lisandus mängu poisse ja tüdrukuid, kuni moodustasime ringi. Tükk aega vahetati naisi, st meid poiste munnide otsas, kuni lõpuks hakkasid orgasmid tulema.

Matka lõpus olin nii õppinud armastama kõiki oma klassi poisse. Ja loomulikult ei kandnud ma enam pükse, ei alus- ega ka pealmisi mitte ;-)